صفحه اصلی / اخبار / دکتر حامد وحدتی نسب، جایزه «دانشگر مروّج علم 1402» را دریافت کرد

دکتر حامد وحدتی نسب، جایزه «دانشگر مروّج علم 1402» را دریافت کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، مراسم اهدای جوایز برگزیدگان «جایزه چراغ 1402» در دی‌ماه سال جاری برگزار شد. بنابر گفته بانیان آن، “جایزه چراغ” تشکری است کوچک از مروّجان علم و راهنمایی است برای آنان که در ابتدای راه بلند و پر پیچ‌وخم ترویج علم هستند.

در این مراسم، دکتر حامد وحدتی نسب، استاد تمام گروه باستان‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان «دانشگر مروّج علم» برگزیده و از او تقدیر شد. دکتر وحدتی نسب پس از دریافت این جایزه، با ابراز خوشحالی از اهمیتی که به حوزه ترویج علم داده می‌شود،‌ گفت: «ترویج علم به مردم کمک می‌کند تا بتوانند ادعاهایی را که در فضای مجازی مطرح می‌شوند، راستی‌آزمایی کنند.»

همچنین در این مراسم، آذرخش مکری جایزه چراغ در حوزه «دانشگر مروج علم»، شهرزاد میرسلطانی، مریم فقیهی، پوریا ناظمی و محسن شادمهری، جایزه چراغ در حوزه “مروج علم سال”، محمد کرام‌الدینی، بابک تفرشی و حازم فری‌پور جایزه چراغ در حوزه “یک عمر ترویج علم” و حسام‌الدین خضری جایزه چراغ در حوزه «چراغ سلامت» را دریافت کردند.

انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، دریافت این جایزه را به دکتر حامد وحدتی نسب شادباش گفته و برای ایشان و همه باستان‌شناسان، آرزوی سرفرازی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید