صفحه اصلی / اخبار / بیست و یکمین گردهمایی سالانه باستان‌شناسی ایران برگزار می‌شود

بیست و یکمین گردهمایی سالانه باستان‌شناسی ایران برگزار می‌شود

پژوهشکده باستان‌شناسی و پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور، بیست و یکمین گردهمایی سالانه باستان‌شناسی ایران را برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، بیست و یکمین گردهمایی سالانه باستان‌شناسی ایران از روز دوشنبه ۱۴ اسفند تا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در موزه ملّی ایران در تهران برگزار خواهد شد.

آیین گشایش بیست و یکمین گردهمایی سالانه باستان‌شناسی ایران با حضور و سخنرانی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مصطفی ده‌پهلوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، سجاد علی‌بیگی رییس پژوهشکده باستان‌شناسی و دبیر علمی گردهمایی و جبرئیل نوکنده رییس موزه ملّی ایران از ساعت 9:30 روز دوشنبه 14 اسفند 1402 آغاز خواهد شد و پس از آن، نمایشگاه یافته‌های فعالیت‌های میدانی باستان‌شناسی افتتاح خواهد شد.

این گردهمایی با برگزاری 10 نشست علمی و تخصصی به منظور ارائه آخرین دستاوردها و نتایج فعالیت‌های میدانی باستان‌شناسی در ایران در سه روز تداوم خواهد یافت و آیین اختتامیه آن روز چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت 16:30 برگزار خواهد شد.

انجمن علمی باستان‌شناسی ایران از همه دانشجویان، استادان و پژوهشگران حوزه باستان‌شناسی و سایر میراث‌دوستان برای حضور در این رویداد دعوت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید