مطالب تازه
صفحه اصلی / اخبار / تغییر زمان برگزاری دومین همایش بین‌المللی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران

تغییر زمان برگزاری دومین همایش بین‌المللی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران

به آگاهی استادان، دانشجویان و پژوهشگران محترم می‌رساند بر اساس تصمیم هیأت مدیره انجمن علمی باستان‌شناسی ایران و به منظور باشکوه تر برگزار شدن دومین همایش بین‌المللی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران با عنوان «باستان‌شناسی، مردم و مدیریت میراث فرهنگی در ایران و انیران» زمان برگزاری این همایش تغییر نموده و در تاریخ ۲۳ و ۲۴ شهریور 1400 برگزار نخواهد شد.
طبق اعلام روابط عمومی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، دومین همایش بین‌المللی انجمن با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشکده باستان‌شناسی کشور، گروه باستان‌شناسی و مؤسسه باستان‌شناسی دانشگاه تهران، مؤسسۀ باستان‌شناسی آلمان و تعدادی از دانشگاه‌های برتر کشور در روزهای 12 و 13 آبان ۱۴۰۰ و همزمان با مناسبت روز «فرهنگ عمومی» که در راستای اهداف این کنفرانس است برگزار خواهد شد.
گفتنی است ارزیابی مقالات دریافتی در دبیرخانه همایش به انجام رسیده و پژوهشگرانی از ایران و دیگر کشورهای جهان در آن به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
این انجمن از کلیه باستان‌شناسان و فرهیختگان محترم به ویژه اعضا محترم انجمن برای شرکت در این رویداد مهم علمی باستان‌شناسی کشور دعوت می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید