مطالب تازه
صفحه اصلی / اخبار / نشست هم‌اندیشی با موضوع تمدّن ایرانی ـ اسلامی؛ دانشگاه حکمت بنیان و خردورز در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی با موضوع تمدّن ایرانی ـ اسلامی؛ دانشگاه حکمت بنیان و خردورز در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی با موضوع تمدّن ایرانی ـ اسلامی؛ دانشگاه حکمت بنیان و خردورز با حضور اندیشمند فرزانه، جناب آقای دکتر حکمت‌الله ملاصالحی در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، نشست هم‌اندیشی و توانمندسازی  اساتید دانشگاه با عنوان تمدّن ایرانی ـ اسلامی؛ دانشگاه حکمت بنیان و خردورز در چارچوب‌ طرح تحول آموزش عالی مبنی بر تحقق دانشگاه‌های مهارت‌محور، دانشگاه‌های نسل چهار، جامعه‌محور و تمدّن‌ساز برنامه‌ریزی شده است. هدف از برگزاری این نشست، بررسی راهکارها و الزامات اثرگذاری دانشگاه‌ها در جامعه و همسوییِ تولیدات علمی دانشمندان به ویژه در حوزه علوم انسانی و اجتماعی با نیازهای کشور است. به نحوی که دانشگاه‌ها به عنوان پیشران توسعه پایدار کشور، در حل مشکلات و معضلات اجتماعی ایفای نقش نمایند.

این برنامه، روز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 از ساعت 9:30 تا 12 در سالن آمفی تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد و شرکت در آن، برای همگان آزاد است. همچنین، برای آن دسته از علاقمندانی که امکان شرکت در این نشست به صورت حضوری را ندارند، امکان حضور همزمان به صورت مجازی و از طریق لینک زیر فراهم است.

https://umz-meet.iranlms.org/join/9pypv6zfap

انجمن علمی باستان‌شناسی ایران از همه استادان، دانشجویان و همکاران گرامی برای حضور در این نشست دعوت می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید