صفحه اصلی / اخبار / تجلیل از بانوان تأثیرگذار در حفظ و معرفی میراث تمدّن ایرانی ـ اسلامی

تجلیل از بانوان تأثیرگذار در حفظ و معرفی میراث تمدّن ایرانی ـ اسلامی

کتابخانه و موزه ملّی ملک، هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه سلام‌الله علیها و بزرگداشت روز زن، از بانوان تأثیرگذار در حفظ و معرفی میراث تمدّن ایرانی ـ اسلامی، تجلیل و تقدیر خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، این برنامه در حالی برگزار خواهد شد که در میان نام بانوان اثرگذار در حفظ و معرفی میراث ایرانی ـ اسلامی، نام دکتر هایده لاله، باستان‌شناس و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران نیز به چشم می‌خورد. همچنین، در این مراسم، از دکتر سوسن اصیلی پیشکسوت کتابداری و نسخه‌شناسی، دکتر فرزانه قائینی پیشکسوت موزه‌داری، دکتر میترا اعتضادی پیشکسوت مرمت آثار تاریخی و مرحومه ایران دستغیب واقف آثار تاریخی نیز تجلیل خواهد شد.

انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، انتخاب دکتر هایده لاله به عنوان یکی از بانوان اثرگذار در حفظ و معرفی میراث تمدّن ایرانی ـ اسلامی را مبیّن شایستگی، کوشش‌های وافر و عزم راسخ این استاد گرانقدر در حفظ مواریث فرهنگی و نیز مؤیدِ همت والای ایشان در آموزش‌های دانشگاهیِ نسل‌ جوان می‌داند و این انتخاب شایسته را به ایشان شادباش می‌گوید.

برنامه تجلیل از بانوان تأثیرگذار در حفظ و معرفی میراث تمدّن ایرانی ـ اسلامی، روز سه‌شنبه 12 دی 1402 از ساعت 14 در محل تهران، خیابان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملّی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)، کتابخانه و موزه ملّی ملک برگزار خواهد شد. انجمن علمی باستان‌شناسی ایران از تمامی باستان‌شناسان و دوستداران فرهنگ و تمدّن ایران برای حضور در این مراسم دعوت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید