مطالب تازه
صفحه اصلی / اخبار / انعقاد دو تفاهم‌نامه جدید

انعقاد دو تفاهم‌نامه جدید

انجمن علمی باستان‌شناسی ایران به منظور گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی و تبادل تجربیات و توانمندی‌های علمی، پژوهشی و اجرایی با «دوفصلنامه پژوهه باستان‌سنجی» و «دانشگاه زابل» دو تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

در تفاهم‌نامه همکاری با دوفصلنامه پژوهه باستان‌سنجی بر «استفاده از توانایی­‌های علمی و اطلاع‌­رسانی طرفین در زمینه‌­های مشاوره، پژوهش، آموزش و تبادل تجربیات و اطلاعات علمی در حوزه فعالیت نشریه، برگزاری همایش و نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و همکاری در داوری مقالات نشریه» تأکید شده است.

همچنین تفاهم‌نامه میان انجمن علمی باستان‌شناسی ایران و دانشگاه زابل با هدف همکاری در انتشار مجله بین‌المللی Journal of Sistan and Bluchistan Studies و برگزاری سومین همایش بین‌المللی باستان‌شناسی جنوب شرق ایران در دانشگاه زابل منعقد شد.

گفتنی است پیشتر نیز انجمن علمی باستان‌شناسی ایران به عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری با «فصلنامه پژوهش‌های باستان‌شناسی ایران»، «مجله مطالعات باستان‌شناسی پارسه»، «انجمن ایران‌شناسی» و «گروه باستان‌شناسی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» اقدام کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید