صفحه اصلی / Announcements / عقد توافق‌نامه همکاری میان انجمن، پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر و موزه ملّی ایران

عقد توافق‌نامه همکاری میان انجمن، پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر و موزه ملّی ایران

توافق‌نامه همکاری میان انجمن علمی باستان‌شناسی ایران با پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر و موزه ملّی ایران منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، این توافق‌نامه در راستای همکاری مشترک در برگزاری «همایش میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس» میان دکتر محمداسماعیل اسمعیلی جلودار رییس هیأت مدیره انجمن علمی باستان‌شناسی ایران، دکتر علی تقوی سرپرست پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر و دکتر جبرئیل نوکنده رییس کل موزه ملّی ایران منعقد شد.

موضوع کلّی این توافق‌نامه، همکاری در برپایی نمایشگاه آثار منختب سیراف در موزه ملّی ایران و انتشار آثار در قالب کتاب / کاتالوگ است.

همایش میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس، در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه 19 و 21 دی 1402 برگزار خواهد شد و نمایشگاه آثار حاصل از کاوش‌های باستان‌شناسی در سیراف که در محل موزه ملّی ایران برپا خواهد شد، یکی از برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود. همچنین در این همایش، سخنرانی‌های علمی و تخصصی درباره بندر تاریخی سیراف ارائه خواهد شد.

انجمن علمی باستان‌شناسی ایران از تمامی دانشجویان، استادان و همکاران محترم و سایر علاقمندان به حوزه‌های باستان‌شناسی، تاریخ هنر، معماری، شهرسازی و سایر حوزه‌های مرتبط با میراث فرهنگی برای شرکت در این همایش و بازدید از نمایشگاه آثار سیراف دعوت می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید