مطالب تازه
صفحه اصلی / اخبار / افتخارآفرینی انجمن علمی دانشجویان باستان‌شناسی دانشگاه تهران در جشنواره ملی حرکت

افتخارآفرینی انجمن علمی دانشجویان باستان‌شناسی دانشگاه تهران در جشنواره ملی حرکت

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، شش انجمن علمی دانشجویی و یک دانشجوی دانشگاه تهران توانستند در سیزدهمین جشنواره ملی حرکت افتخار کسب کنند.
‎سیزدهمین دوره جشنواره حرکت در اسفند ماه ۱۳۹۹ در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد. در این دوره نیز مانند هر سال، انجمن‌های علمی از تمامی دانشگاه‌های کشور در بخش‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این میان، انجمن علمی دانشجویان باستان‌شناسی دانشگاه تهران در این جشنواره حضوری درخشان داشت.
‎در این دوره از جشنواره، انجمن علمی دانشجویان باستان‌شناسی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه سوم در بخش فعالیت‌های خلاقانه جشنواره ملی حرکت گردید. در این بخش، برگزاری هفتمین دوره همایش بین‌المللی باستان‌شناسان جوان که با حمایت و همراهی معاونت پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد، توجه داوران جشنواره را به خود جلب کرده و عنوان انجمن برتر در بخش فعالیت‌های خلاقانه را برای این انجمن به ارمغان آورد.
‎انجمن علمی باستان‌شناسی کشور این موفقیت را به انجمن علمی دانشجویان باستان‌شناسی دانشگاه تهران و همه جامعه باستان‌شناسی کشور صمیمانه تبریک می‌گوید.

دیدگاهتان را بنویسید