مطالب تازه
صفحه اصلی / اطلاعیه ها / تقدیر انجمن علمی باستان‌شناسی ایران از بنیاد دائره المعارف بزرگ اسلامی ایران برای ایجاد مرکز باستان شناسی و تبریک به دکتر مهرداد ملک زاده بعنوان اولین رییس آن

تقدیر انجمن علمی باستان‌شناسی ایران از بنیاد دائره المعارف بزرگ اسلامی ایران برای ایجاد مرکز باستان شناسی و تبریک به دکتر مهرداد ملک زاده بعنوان اولین رییس آن

انجمن علمی باستان‌شناسی طی نامه‌ای به دکتر کاظم موسوی بجنوردی مراتب تشکر و سپاس خود را برای ایجاد مرکز باستان‌شناسی بنیاد دائره المعارف اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری دبا، در آغاز تابستان 1401 و با حکم رییس مرکز بنیاد دائره المعارف بزرگ اسلامی ایران(مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی) این مرکز در آستانه سی و نهمین سال فعالیت خود،‌ دارای بخش باستان‌شناسی شد. در این حکم دکتر مهرداد ملک‌زاده بعنوان اولین مدیر بخش باستان‌شناسی بنیاد یاد شده انتخاب شد.
انجمن علمی باستان‌شناسی ایران در واکنش به این خبر مراتب سپاس و قدردانی خود را طی نامه‌ای به دکتر کاظم موسوی بجنوردی،‌ ریاست فرهیخته بنیاد دائره المعارف بزرگ اسلامی ایران برای این اقدام ارزنده و ملی که نشان از درک صحیح از علم باستان‌شناسی در شناخت فرهنگ و تمدن ایران عزیز دارد، اعلام نمود.
همچنین این انجمن برای دکتر مهرداد ملک زاده از باستان‌شناسان فرهیخته و پرتلاش کشور در مسئولیت جدید خود آرزوی موفقیت نموده و امید دارد ارتباط علمی انجمن علمی باستان‌شناسی کشور و اعضاء فرهیخته آن با بنیاد دائره المعارف بزرگ اسلامی کشور بیش از گذشته تقویت گردد.

دیدگاهتان را بنویسید