مطالب تازه
صفحه اصلی / اطلاعیه ها / برگزاری چهارمین جلسه شورای علمی و اجرایی همایش «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس»

برگزاری چهارمین جلسه شورای علمی و اجرایی همایش «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس»

چهارمین جلسه شورای علمی و اجرایی همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌ فارس» روز چهارشنبه مورخ ۱۰ خرداد‌ماه در پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده هنر، این جلسه با حضور دکتر علی تقوی سرپرست پژوهشکده هنر، دکتر ندا اخوان‌اقدم معاون پژوهشی پژوهشکده هنر، دکتر محمد اسماعیل اسمعیلی‌جلودار دبیر علمی همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌ فارس»، دکتر سعید امیرحاجلو دبیر اجرایی همایش، دکتر علیرضا شاه‌محمدپور و دکتر الهه پنجه‌باشی و دکتر علی بحرانی‌پور اعضاء شورای علمی همایش برگزار شد. در این جلسه، درباره برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلّی همایش گفتگو و تبادل نظر شد. در این جلسه همچنین، آخرین وضعیت مقالات دریافتی بررسی شد و در خصوص برنامه‌های جنبی این همایش اعم از برگزاری نمایشگاهی از آثار مکشوفه سیراف در گنجینه موزه ملی و نیز چاپ گزیده‌ای از این آثار در کاتالوگ اشیا بحث و بررسی شد.

همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌فارس» به همت پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر و انجمن علمی باستان‌شناسی ایران در روزهای سه شنبه 19 دی 1402 در تهران و پنجشنبه 21 دی 1402 در سیراف برگزار می‌شود و پژوهشگران تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق تارنمای پژوهشکده هنر، بخش همایش‌ها، به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. گفتنی است مقالات برگزیده این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت و در کتاب مجموعه مقالات این همایش منتشر خواهد شد.

مخاطبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه پژوهشکده هنر به نشانی aria.honar.ac.ir بخش «همایش‌ها» مراجعه کنند یا با شماره 92-66956190 (داخلی ۱۲۱یا ۱۱۲) تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید