صفحه اصلی / اطلاعیه ها / فراخوان و لینک ارسال مقاله به همایش ملّی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس»
DCIM100MEDIADJI_0034.JPG

فراخوان و لینک ارسال مقاله به همایش ملّی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس»

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر، همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌فارس» به همت معاونت پژوهشی پژوهشکده هنر و با همکاری انجمن علمی باستان‌شناسی ایران با دبیری علمی دکتر محمداسماعیل اسمعیلی جلودار و دبیری اجرایی دکتر سعید امیرحاجلو در روزهای سه شنبه 19 دی 1402 در تهران و پنجشنبه 21 دی ۱۴۰۲ در سیراف برگزار می‌شود.

پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را در تحلیل و تبیین میراث فرهنگی و هنری سیراف در محورهای مطالعاتی «هنر، معماری و شهرسازی؛ باستان‌شناسی و علوم میان‌رشته‌ای؛ تعاملات و برهم‌کنش‌های درون و برون‌منطقه‌ای سیراف در حوزه راه آبی ابریشم؛ میراث فرهنگی ناملموس؛ خط، کتیبه و متون؛ چالش‌های مدیریت میراث فرهنگی منطقه؛ گردشگری فرهنگی و طبیعی؛ فرهنگ عامه، مردم‌شناسی و علوم اجتماعی» به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.                           

مهلت ارسال چکیده مقالات تا 31 اردیبهشت 1402 و مهلت ارسال مقالات کامل تا تاریخ 31 تیر 1402 تعیین شده است.

گفتنی است مقالات برگزیده این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت و در کتاب مجموعه مقالات این همایش منتشر خواهد شد.

ط مخاطبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه پژوهشکده هنر به نشانی aria.honar.ac.ir بخش «همایش‌ها» مراجعه کنند یا با شماره 92-66956190 (داخلی ۱۲۱ یا ۱۱۲) یا با شماره همراه ۰۹۳۹۱۹۱۲۸۷۷ تماس بگیرند.

لطفاً برای ورود به صفحه همایش و ارسال مقاله، روی پیوند زیر کلیک بفرمایید.

https://aria.honar.ac.ir/index.aspx?siteid=8&&siteid=8&pageid=3514

دیدگاهتان را بنویسید