صفحه اصلی / اطلاعیه ها / فراخوان جهت عضویت در هیئت مدیره انجمن علمی باستان شناسی ایران

فراخوان جهت عضویت در هیئت مدیره انجمن علمی باستان شناسی ایران

با سلام

سه سال از تشکیل نخستین هیئت مدیره انجمن علمی باستان شناسی ایران می گذرد. در طی این سه سال انجمن فرازها و فرودهای زیادی را تجربه نموده و اینک در آستانه تحولی نو قرار گرفته است. روز شنبه مورخ 26 مهرماه دوره­ 3 ساله نخستین هیئت مدیره منتخب به اتمام رسیده و زمان آن خواهد رسید تا اعضای پیوسته انجمن (دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و به بالا) با رای مخفی خود هیئت مدیره جدیدی را برای انجام امور برای سه سال آتی برگزینند. امید که نیروهای پرشور و جوان باستان ­شناس که واجد صلاحیت برای نامزدی در هیئت مدیره هستند (داشتن مدرک دکتری در باستان ­شناسی) با کاندید شدن و حضور در هیئت مدیره جانی تازه در رگهای انجمن دمیده و حرکت روبه جلوی انجمن را شتاب بیشتری بخشند. لازم به یادآوری است که انجمن خانه و نهادی متعلق به تمامی باستان شناسان ایران است و این بر عهده خانواده بزرگ باستان شناسی ایران است تا با مشارکت فعال خود نقشی پررنگ در تحولات جاری و از آن مهم تر حفاظت از مواریث فرهنگی و باستانی کشور عزیزمان ایران ایفا نمایند.

هیئت مدیره انجمن امید دارد تا جوانان و به ویژه بانوان باستان شناس با حضور در هیئت مدیره جدید بتوانند با ایده های نو، انرژی و انگیزه بیشتری را در فضای باستان شناسی ایران به ارمغان آورند.

به امید دیدار همه عزیزان در روز شنبه مورخ 26 مهرماه، ساعت 16. مکان:  پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن حکمت به نشانی تهران، بزرگراه کردستان، خیابان ایران‌شناسی، (۶۴ غربی پیشین)، جنب ساختمان‌های آ. اس. پ.

دیدگاهتان را بنویسید