صفحه اصلی / اطلاعیه ها / کمپین حمایت از سارا عبدالمالکی

کمپین حمایت از سارا عبدالمالکی

به اطلاع هموندان عزیز انجمن می رساند:

به تازگی هنرمند کشورمان آقای مهراب قاسم خانی کمپینی برای مشارکت در کمک به تامین هزینه عمل جراحی خانم سارا عبدالمالکی (بازیکن تیم ملی راگبی ایران) تاسیس و به جهت دوستی با یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن علمی باستان شناسی کشور، از انجمن نیز در شرکت در این امر دعوت نموده اند. لذا در زیر متن پیام ایشان و نحوه کمک به این عزیز آورده شده است:

“این دختر جوون و زیبا اسمش سارا عبدالمالکیه. بیست و دو سالشه و تا دو هفته پیش عضو تیم ملی راگبی بوده. گفتم بوده چون دو هفته پیش تو یک تصادف شدید در ماموریت کاری بدجوری آسیب دید تا جایی که احتمال قطع نخاع اون هم می رود.مهره هاش شکسته و در نخاع فرو رفته و خطر زیادی تهدیدش میکنه، سارا الان توی بیمارستان آسیای تهران بستری شده و خانواده اش توانایی پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه های جراحی اون رو ندارن… الان بهبود وضعیت سارا و بازگشتش به زندگی به همه ما بستگی داره .بازم ازتون میخوام و خواهش میکنم که کنارش باشید از همه دوستان ، همکاران هنرمندم،از همه ورزشکارا،پزشکان، فدراسیون های ورزشی،وزارت بهداشت و … از همه شما خواهش میکنم که کمک کنید تا سارا بتونه مثل تمام تصاویری که می بینید دوباره لبخند بزنه”.

عزیزانی که مایل به مشارکت در این امر هستند می توانند مبالغ خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۲۶۸۳۸۸۰۲ به نام مریم ابوترابی (مادر سارا عبدالمالکی) واریز نمایند. شایان یادآوری است که از زمان ارسال این فرخوان در ۲۴ ساعت گذشته مبلغ ۲۵ میلیون تومان جمع آوری گردیده است. امید که اعضای انجمن علمی باستان شناسی ایران نیز بتوانند در این وظیفه اخلاقی سهمی داشته باشند.

روابط عمومی انجمن علمی باستان شناسی ایران

دیدگاهتان را بنویسید